Layihənin adı: Rəqmsal Marketinq və Qadın sahibkarlığı
Ərizəçinin adı: Hüseynova Ruhəngiz Bəşirqızı
Layihənin məqsəd və vəzifələri:
Ümumi məqsəd:
Təklif olunan fəaliyyətlər qadınların elektron ticarət və biznes sahəsindəki bilik və bacarıqlarını artırmaq məqsədi daşıyır və iştirakçıların məşğulluq perspektivlərini və iş imkanlarını yaxşılaşdırmağa imkan verir
Xüsusi məqsədlər:
1. Məqsəd qadın sahibkarlara mövcud işlərini internetə gətirmək üçün lazım olan bacarıqlar verməkdir.
2. Qadın sahibkarların rəqəmsal marketinqin əsas konseptləri, üstünlükləri, məhdudiyyətləri və planlaşdırması sahəsində bilik və bacarıqlarının artırılması.
Layihənin nəticələri:
Qadın sahibkarlığının və özünüməşğulluğun təşviqi;
- 20 qadın sahibkar üstünlüklər, məhdudiyyətlər və planlaşdırma daxil olmaqla rəqəmsal marketinqin əsas anlayışlarını başa düşüb;
- 20 qadın sahibkar fərqli sosial media platformalarını tanıyıb, ortaq platformalar qurub və istifadə edib;
- 20 qadın təşəbbüskar mesajları təyin etmək və bildirişlər qurmaq üçün sosial media idarəetmə xidmətindən istifadə edib;
- 20 qadın sahibkar axtarış motorları, e-poçt və mobil marketinq də daxil olmaqla onlayn marketinq və reklam üçün müxtəlif variantları başa düşüb;
- 20 qadın sahibkarlar üçün kampaniyaları izləmək və inkişaf etdirmək üçün analitik xidmətlərini başa düşərək istifadə edib.