Rəqmsal Marketinq və Qadın sahibkarlığı

Layihənin adı: Rəqmsal Marketinq və Qadın sahibkarlığı
Ərizəçinin adı: Hüseynova Ruhəngiz Bəşirqızı

 

Layihənin məqsəd və vəzifələri:

Ümumi məqsəd:
Təklif olunan fəaliyyətlər qadınların elektron ticarət və biznes sahəsindəki bilik və  bacarıqlarını artırmaq məqsədi daşıyır və iştirakçıların məşğulluq perspektivlərini və iş imkanlarını yaxşılaşdırmağa imkan verir

Xüsusi məqsədlər:
1. Məqsəd qadın sahibkarlara  mövcud işlərini internetə gətirmək üçün lazım olan bacarıqlar verməkdir.
2. Qadın sahibkarların rəqəmsal marketinqin əsas konseptləri, üstünlükləri, məhdudiyyətləri və planlaşdırması sahəsində bilik və bacarıqlarının artırılması.

 

Layihənin nəticələri:

Qadın sahibkarlığının və özünüməşğulluğun təşviqi;
- 20 qadın sahibkar üstünlüklər, məhdudiyyətlər və planlaşdırma  daxil olmaqla rəqəmsal marketinqin əsas anlayışlarını başa düşüb;
- 20 qadın sahibkar fərqli sosial media platformalarını tanıyıb, ortaq platformalar qurub və istifadə edib;
- 20 qadın təşəbbüskar mesajları təyin etmək və bildirişlər qurmaq üçün sosial media idarəetmə xidmətindən istifadə edib;
- 20 qadın sahibkar axtarış motorları, e-poçt və mobil marketinq də daxil  olmaqla onlayn marketinq və reklam üçün müxtəlif variantları başa düşüb;
- 20 qadın sahibkarlar üçün kampaniyaları izləmək və inkişaf etdirmək üçün analitik xidmətlərini başa düşərək istifadə edib.
 


Paylaş